środa, 9 kwietnia 2014

MakeUp TRENDY 2014




Witajcie kochane:) 


Media coraz głośniej huczą o trendzie na rok 2014 wiosna/lato :) 
W tym roku zdecydowanym Hitem będzie kolor POMARAŃCZ.
Pomarańczowe usta i oczy coraz częściej ujawniają się na pokazach.

W tym sezonie postawiono na KOLOR!
 W sklepach można zauważyć już paletki z neonowymi,odważnymi cieniami oraz kolorowe tusze w wielu odcieniach :) 
Zapomnijmy o czarnych mascarach, teraz przyszedł czas na wiosnę na naszych oczach! :) 






Oto moja wersja makijażu na rok 2014 wiosna/ lato :





















Użyte kosmetyki :




*pomarańczowy cień pochodzi z paletki 120 cieni Manly






INSPIRACJE:











I jak wam się podoba pomarańczowy HIT ? :) 








Pozdrawiam :*


18 komentarze:

sokzkaralucha pisze...

Oj te krechy, kupiłaś mnie nimi <3

I wiem już jakiego tuszu szukać, piękna zieleń.

Digital Violet Lips pisze...

Tusz jest naprawdę świetny :)

Passion&Beauty pisze...

Świetny kolor tej krechy. Też muszę coś wymotać z kolorem pomarańczowym :)

Digital Violet Lips pisze...

taki neonowy :)

Magdalena pisze...

podoba mi sie,choc sama bym siętak nie wymalowała

Unknown pisze...

Super! Ja tez ostatnio maluję oczy na pomarańczowo z dodatkiem złota :)

Aleksandra Anna pisze...

ten neon całkiem fajny ale nie wiem czy na niego bym się odważyła :)

Digital Violet Lips pisze...

Pomarańcz pięknie wybija niebieską tęczówkę :)

Malwina pisze...

Pięknie zrobione kreski i jeszcze ten tusz rewelacja!

mintelegance89 pisze...

wow! ale mi się podoba:)

Digital Violet Lips pisze...

Bardzo się ciesze , że się podoba ;)

piękniejestżyć pisze...

Na kreskę na oku pewnie zabrakłoby mi odwagi, ale narobiłam sobie ochoty na taką soczystą pomarańcz na ustach. Świetnie to wygląda!

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

ah jaki piekny makijaz..cudownosci !!!!!!!

Unknown pisze...

Super makijaż, częściej będę wpadać ;)

Anonimowy pisze...

Nie przepadam za pomaranczem, ale musze przyznac ze fajnie to wyglada :)

Sylla pisze...

Kolejna ciekawa praca u Ciebie! Podziwiam !

Unknown pisze...

No pomarańcz teraz w modzie.... Fajna kreska, ale muszę przyznać ze usta masz cudne :D

Laven pisze...

świetny makijaż, ja niestety w pomarańczowych ustach się nie czuję dobrze, ale zawsze podziwiam u innych :)

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© 2011 Digital Violet Lips , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena