sobota, 8 marca 2014

Moje brwi - Krok po kroku


Jak widzicie, już dawno moda na zbyt cienkie brwi minęła :) Coraz częściej nasuwa się temat brwi i ich regulacji oraz podkreślaniu. Moda na grube, mocne brwi trwa. Jak można zauważyć zarabiają również na tym firmy kosmetyczne produkując "specjalne" palety cieni przeznaczone do brwi  :) :) Gęste brwi to teraz zaleta, niestety nie każda ma wymarzone brwi... Ja mam bardzo rzadkie brwi, włoski często rosną mi w dół i nie wygląda to atrakcyjnie. Bardzo ciężko mi je zapuścić ale robię już postępy :)





Szybki tutorial moich brwi:





A teraz przyjrzyjmy się temu z bliska.....

Brwi wypełniam cieniem w kremie  Maybelline Color Tatto nr.40



Do nakładania go używam bardzo lubianego przeze mnie pędzelka z Catrice 




Staram się kierować "naturalnym" kształtem moich brwi i podkreślić ja tak by nie były zbyt grube ani zbyt cienkie...


Często dziewczyny zapominają o tym, że brew powinna się "załamywać" po to by uniknąć "prostej" brwi.

Czym kieruje się w ustaleniu kształtu?
Na pewno nie tą metodą:



Ta metoda sprawdza się tylko u osób które mają idealne proporcje twarzy. Ja mam zbyt szeroki nos i gdybym zastosowała tę metodę to początek mojej brwi zaczynał by się za daleko i rozstaw między brwiami byłby zbyt duży...



Poniższe zdjęcie jaśniej wyjaśnia dlaczego ta metoda jest błędna...





Kiedy już wyznaczyłam kształt brwi pokrywam je chłodnym, jasnym odcieniem brązu



Kolejny krok to oczyszczenie i rozjaśnienie okolicy pod brwiami. Do tego używam korektora Dermacol odcień 210.


Rozcieram korektor kierując się do dołu :)


Ostatni krok to zmatowienie okolicy pod brwiami cieniem w odcieniu jasnego beżu, ja użyłam cienia z Inglota 353




Mam nadzieję, że komuś okaże się ten post chociaż trochę pomocny :)



Pozdrawiam :)


11 komentarze:

Donna pisze...

zainspirowałaś mnie. zazwyczaj nie poświęcam moim brwiom zbyt dużo uwagi, już nie mówiąc o tym, że je zwyczajnie pomijaj w codziennym makijażu. a jednak trzeba przyznać, że ładnie zarysowane brwi dodają charakteru całej twarzy ;)

Shopaholic pisze...

bardzo ładne brwi :-)

Digital Violet Lips pisze...

;taro-bun; ciesze się bardzo, że tak miło odebrałaś ten wpis :) i racja brwi dodają charakteru całej twarzy :) Są ramą naszych oczu :)

Marti pisze...

genialnie wygląda Twoja zrobiona brew! strasznie mi się podoba jej kształt!

Digital Violet Lips pisze...

;Marti; Dziękuję :) Długo pracowałam nad tym kształtem :)

www.marzenabartosz.pl pisze...

Ładne brewki :)

oczynamode pisze...

Wreszcie ktoś poświęcił całego posta brwiom. ja uważam podkreślanie brwi za bardzo ważny element makijażu, ale z tego co widzę wiele osób nic nie robi z brwiami, a przecież to one tworzą ramę naszej twarzy.

Digital Violet Lips pisze...

;oczynamode; bardzo się ciesze, że podoba ci się mój post :) Mogę wyjść bez makijażu ale muszę mieć zrobione brwi :)

Sylwia pisze...

Brwi są dla mnie bardzo istotne. Mogę nie pomalować oczu, ale bez popracowania nad brwiami z domu nie wychodzę. Twój kształt jest idealny. Muszę kupić ten cień w kremie bo kolor śliczny. Świetny post.

www.stylishsideoflife.blogspot.com

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

Brewka bardzo fajna, profesjonalnie wykonana..równiez lubę ten sposób :)

Sylla pisze...

Ciekawie rozrysowane, świetna instrukcja "obsługi " brwi. Jednak jak brwi są dobrze zrobione to połowa sukcesu - moim zdaniem :)

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© 2011 Digital Violet Lips , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena